Interim Management Solution - Rozwiązania zarządcze dla branży motoryzacyjnej

Program Rozwojowy
PROCESY I STANDARDY JAKOŚCI

Przekraczanie oczekiwań klienta jest kluczowym aspektem budowania sukcesu organizacji

PROCESY I STANDARDY JAKOŚCI

Wraz ze wzrostem konkurencji w branży motoryzacyjnej, jakość oraz optymalizacja procesów stają się kluczowymi wyróżnikami rynkowymi. Dbałość o klienta jest filarem długofalowego sukcesu organizacji dealerskiej.

PROCESY

JAKOŚĆ

SATYSFAKCJA KLIENTA

Program Jakości Organizacji

Kompleksowa koncepcja kształtowania najwyższej jakości działań i przekraczania oczekiwań klientów salonów i serwisów stworzona na podstawie najlepszych praktyk z polskiego i europejskiego rynku motoryzacyjnego.

JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA

Szkolenia dot. komunikacji z Klientem w sposób partnerski, budujący długofalową relację opartą na zaufaniu. Wdrażanie profesjonalnego zarządzania procesem reklamacji.

OPTYMALIZACJA PROCESÓW

Analiza procesów, identyfikacja obszarów wymagających usprawnień, zwiększenie produktywności oraz redukcja kosztów prowadzenia działalności.

KSIĘGA PROCEDUR

Tworzenie procedur w oparciu o standardy rynkowe oraz importerskie, biorące pod uwagę indywidualne cechy działalności danej organizacji.

Korzyści programu

Eliminacja przeszkód procesowych

Definicja standardów procesowych

Wzrost efektywności organizacji

Poprawa wskaźników jakościowych

Budowa długofalowych relacji z klientami

Gotowość na zmiany rynkowe

OFERTA

Poznaj pozostałe programy rozwojowe IMS

SPRZEDAŻ
SAMOCHODÓW I USŁUG

OBSŁUGA
POSPRZEDAŻNA

MARKETING
DEALERSKI

BUSINESS DEVELOPMENT
CENTER (BDC)

ZASOBY
LUDZKIE (HR)

SPRAWOZDAWCZOŚĆ
ZARZĄDCZA

Formularz zapytania