Interim Management Solution - Rozwiązania zarządcze dla branży motoryzacyjnej

Program Rozwojowy
MARKETING
DEALERSKI

Marketing staje się kluczowym
elementem sprzedaży samochodów
i usług serwisowych.

MARKETING DEALERSKI

W czasach gdy znaczna część procesu zakupowego dzieje się zanim klient pojawi się w salonie, marketing staje się kluczowym elementem sprzedaży samochodów i usług serwisowych.

BUDOWANIE
WIZERUNKU
DEALERA

GENEROWANIE
RUCHU
KLIENTÓW

ZAPEWNIANIE
POZYTYWNEGO
DOŚWIADCZENIA

1

BUDOWANIE
WIZERUNKU
DEALERA

2

GENEROWANIE
RUCHU
KLIENTÓW

3

ZAPEWNIANIE
POZYTYWNEGO
DOŚWIADCZENIA

Program Dealer Marketing Fitness

Kompleksowy program zarządzania działaniami marketingowymi w obszarze sprzedaży i serwisu, stworzony na podstawie wieloletnich doświadczeń praktyków biznesowych IMS.

ZESPÓŁ

Budowa optymalnej struktury i kompetencji merytorycznych zespołu

STRATEGIA

Określenie filarów działań marketingowych: co oferujemy, komu i jak

CELE

Definicja celów dot. wizerunku dealera, ruchu klientów i ich doświadczenia

PLAN DZIAŁAŃ

Plan aktywności w podziale na modele, media i okresy dla salonu i serwisu

AGENCJE

Dobór partnerów zewnętrznych i określenie zasad współpracy

KAMPANIE

Realizacja działań marketingowych oraz optymalizacja ich skuteczności i wydajności kosztowej

PUNKT SPRZEDAŻY

Ekspozycja materiałów PoS, multimedia, marketing sensoryczny

ŚCIEŻKA KLIENTA

Zapewnienie idealnego doświadczenia klienta w procesie sprzedaży i użytkowania

DIGITALIZACJA

Wdrożenie cyfrowych narzędzi obsługi klienta w salonie i serwisie

CRM & BDC

Maksymalizacja konwersji na sprzedaż i lojalności

Korzyści programu

Stworzenie optymalnego
planu aktywności

DIGITALIZACJA & ONLINE SALES

Poprawa skuteczności
działań

Wzrost efektywności
budżetu

Ocena dojrzałości
biznesowej

Budowa kompetencji
pracowników

Przygotowanie na nowe wyzwania rynkowe

OFERTA

Poznaj pozostałe programy rozwojowe IMS

SPRZEDAŻ
SAMOCHODÓW I USŁUG

OBSŁUGA
POSPRZEDAŻNA

BUSINESS DEVELOPMENT
CENTER (BDC)

SPRAWOZDAWCZOŚĆ
ZARZĄDCZA

ZASOBY
LUDZKIE (HR)

PROCESY I STANDARDY
JAKOŚCI

Formularz zapytania